Postiosoite:

janelli.ki@gmail.com

Induktiosilmukka

Porissa ja lähiympäristössä

Kartoitamme hyviä kuunteluolosuhteita huonokuuloisille kuulokojeen käyttäjille!

Ilmoitelkaa yhdistyksen hallituksen jäsenille missä tiedätte olevan kojeenkäyttäjille koko tilassa oleva induktiosilmukka, kaulasilmukka tai palvelusilmukka. Paikka voi olla esim. kokoustila, juhlatila, yleinen palvelupaikka.

Tällä hetkellä tiedossamme on paikat, joita kaikkia emme ole vielä tarkistaneet

Porin teatteri iso ja pieni näyttämö; kaulasilmukka

Promenadikeskus Pori; kolme penkkiriviä ylhäällä, kysy lippuja ostaessasi, tarkistettu

Viikkarin Valkama, Pori; Sali, tarkistettu

Keski-Porin kirkko

Porin Ortodoksikirkko

Pihlavan kirkko

Teljän kirkko

Metodistikirkko Pori

Porin seurakuntien palvelukeskus; yläsali, Mummun kamari

Porin Kaupunginsairaalan info/neuvontapiste; palvelusilmukka

Diakonialaitos ,Pihlajasali ja Martintalo

Villa Ruska

Kelan infopiste, palvelusilmukka

Kaupunginsairaalan, Maantiekadun infopiste, palvelusilmukka

Kyläsaaren Kylätalo, tarkistettu

Induktiokuuntelun olosuhteet on yleensä merkattu seuraavilla merkeillä:

Satakunnan sairaanhoitopiiri

Satakunnan sairaanhoitopiirin Kuuloasema

Sairaalantie 3, 28500 Pori

Kuulokojehuolto

Meillä ei tehdä enää kuulokojeen vuosihuoltoja.

Jos kuulokojeesi on rikki tai kuuluvuus on heikentynyt, jätä se kuuloaseman itsepalvelupisteelle maanantaista perjantaihin kello 8.00–15.00. Itsepalvelupiste sijaitsee B-rakennuksen 2. kerroksessa.

Kuulokojeen voi toimittaa korjaukseen hyvin pakattuna myös oman terveyskeskuksen tai postin kautta.

Jos sinulla on kuulokoje molemmissa korvissa, toimita 1 koje kerrallaan korjaukseen.

Älä toimita kojeen mukana korvakappaletta, ellei se ole rikki.

Hoidamme päivystyksellisessä kuulokojehuollossa vain kiireelliset tapaukset: lapset, työikäiset, kuulo-näkövammaiset ja potilaat, joilla ei ole toimivaa varakojetta. Päivystyksellinen kuulokojehuolto: E-talo, ovi 11, 00-kerros. Palveluajat vain:

• Maanantai kello 11.00 – 13.00
  • Tiistai kello 8.30 – 10.00
  • Keskiviikko kello 11.00 – 13.00

Kuuloasema
Keskitetty numero palvelee koko hyvinvointialuetta:
02 627 7259.
Soittoaika on maanantaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin kello 8.00–10.00. Tiistaisin kello 12.00–13.00.

Kuntoutusohjaajat

Kuulovammaiset aikuiset
                                                                 Kaija Kauppi                                                                  kaija.kauppi@sata.fi
puh. 044 707 7029

Minna Rauhanen                                                                                                                         minna.rauhanen@sata.fi                                                            puh. 044 707 9665

Erityisryhmät ja lapset
 Jonna Vitikka
puh. 044 707 7228

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Suomalaisiin elokuviin mahdollisuus saada tekstitys elokuvateatterissa

Elokuvateatterissa on mahdollisuus saada tekstitys suomalaisiin elokuviin pyydettäessä. Voit tiedustella haluamaasi elokuvaan tekstiä lippupalvelusta viestillä. Myös käymällä lipunmyynnissä aikaisemmin ja pyytää onko sen tekstitys mahdollista johonkin näytökseen. Tekstitys auttaa huonokuuloista saamaan elokuvasta kaiken sen minkä muutkin.

Porin Finnkinon teatterissa tähän on mahdollisuus.

Elokuviin päivisin ennen klo 17.00 eläkeläiset saavat alennusta lipusta 30%.