Porin Kuuloyhdistys ry

Porin Kuuloyhdistys ry ja Satakunnan Meniere-yhdistys

järjestävät yhdessä

LUENTOTILAISUUDEN

menieren taudista ja kuulon alenemasta

tiistaina 18.9.2018

alkaen kahvitarjoilulla klo 16.00 ja luento klo 16.30.

Luennoitsijat:

kokemusasiantuntija Lars-Runar Knuts Suomen Meniere-liitosta ja

suunnittelija Anna-Maija Tolonen Kuuloliitosta.

Paikka: Viikkarin Valkama, JuhanaHerttuankatu 17, Pori (käynti pihan puolelta).

Vapaa pääsy, tilaisuus on avoin kaikille.

Tervetuloa!

Lisätietoja: Meniere yhd. Pirkko-Leena Saari 0400696353

Kuuloyhdistys. Ritva Salminen 0400596252

----------------------------------------------------------------

Kun kuulokoje ei enää riitä -infotilaisuus   Kuuloliiton yksi tärkeimmistä tavoitteista on lisätä tietoa kuulosta ja kuulonkuntoutusratkaisuista. Vuonna 2018 järjestämme valtakunnallisen Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertueen. Tarkoituksena on lisätä kuulokojekäyttäjien sisäkorvaistutetietoisuutta sekä vähentää kuulo-ongelmista johtuvia haittoja tukemalla oikea-aikaista istutearvioon hakeutumista.
Infotilaisuudet on suunnattu vaikeasti huonokuuloisille henkilöille, joilla on kuulovaikeuksia käytössä olevasta kuulokojeesta huolimatta. Myös heidän läheisensä ovat tervetulleita tilaisuuksiin.
Vuoden 2018 kuudes Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertueen tilaisuus järjestetään Porissa tiistaina 28.8.2018 klo 17–19.30 pääkirjaston kokoussalissa (Gallen-Kallelankatu 12).

Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautuminen: www.cochlearevents.com/infotilaisuudet-Suomi

Ohjelmassa on mm. kuuloon ja kuulemiseen liittyviä asiantuntijapuheenvuoroja ja Kuuloliiton kouluttamien CI-tukihenkilöiden kokemuspuheenvuoroja.
Lisätietoja saa projektisuunnittelija Anna-Maija Toloselta: anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi p. 044 752 5574
Kun kuulokoje ei enää riitä -infokiertue toteutetaan Kuuloliiton CI-tukiverkostoprojektin sekä Cochlear Nordic AB:n yhteistyönä. Tilaisuuksia järjestetään keväällä 2018 Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Turussa ja Kuopiossa. Syksyn 2018 aikana tilaisuuksia järjestetään Porissa, Jyväskylässä, Lahdessa ja Lappeenrannassa. Infokiertue päättyy Helsingissä järjestettävään tilaisuuteen vuoden lopulla. Lisätietoja infokiertueesta osoitteesta https://www.kuuloliitto.fi/ciinfokiertue-2018/.

Uusi teksti

Tämäkin teksti on vapaasti muokattavissa.

Voit lisätä myös tähän kohtaan kuvia, linkkejä ja muita normaaleilta internet-sivuilta löytyviä elementtejä!