Postiosoite:

Jaana Kivelä

0440638124 (tekstiviesti)

janelli.ki@gmail.com

Porin Kuuloyhdistys ry on yksi Kuuloliitto ry:n alaisista yhdistyksistä. Porin yhdistyksellä on tällä hetkellä jäseniä n. 240. Yhdistyksen jäsenistö koostuu huonokuuloisista, heidän perheenjäsenistään ja kannattajajäsenistä.

Porin Kuuloyhdistys ry toimii pääasiassa Porissa, mutta Porin naapurikunnissa on myös yhdistyksen jäseniä. Ulvila, Söörmarkku, Kullaa sekä Luvia kuuluvat Porin yhdistyksen toimialueeseen.

Liittyessäsi yhdistykseen saat Kuuloliiton jäsenlehden Kuuloviestin sekä yhdistyksen Kuulotorvi jäsenlehden. Saat myös uusia ystäviä osallistuessasi yhdistyksen toimintaan.

Yhdistys pyrkii ajamaan huonokuuloisten asioita Porissa ja ympäristökunnissa. Erilaisten tapahtumien ja retkien järjestäminen yhdistyksen jäsenille kuuluu yhdistyksen toimintaan. Kuulolähipalvelu on huomattava osa yhdistyksen toimintaa. Siellä voi tuoda esiin omia ajatuksia sekä kysymyksiä liittyen huonokuuloisuuteen ja sen mukanaan tuomiin muihin ongelmiin. Pyrimme ratkaisemaan erilaisia ongelmia yhdessä. Jäsenet voivat aina soitella hallituksen jäsenille, tai ottaa yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen porinkuuloyhdistys@gmail.com, sekä tietenkin yhdistyksen kokouksissa.

Yhdistys pyrkii saamaan selville, missä Porin alueen julkisissa paikoissa on induktiosilmukka ja myös tarkistamaan niiden toiminnan resurssiensa mukaan. Yhdistyksellä on oma kannettava induktiosilmukka, jota se vuokraa tarvitsijoille. Silmukkaa voivat vuokrata yhdistyksen jäsenet, eri yhdistykset tai toimipisteet. Jos tarvitset silmukkaa jossain tilanteessa, ota yhteyttä Harri Salmiseen tai johonkin hallituksen jäseneen.

Yhdistys tiedottaa asioista jäsenilleen Kuulotorvi nimisen oman lehden välityksellä, myös näitä nettisivuja pyritään päivittämään mahdollisuuksien mukaan. Yhdistyksen tiedotuksia on myös Satakunnan Kansan menot-palstalla, sekä tapahtuman luonteesta riippuen Porin kaupungin toimintakalenterissa ja paikallislehtien menot sivuilla.

Jos olet kiinnostunut yhdistyksen toiminnasta ja aikeissa liittyä yhdistykseen ota yhteyttä hallituksen jäseneen, tai johonkin yhdistyksen jäseneen joka opastaa sinua. Voit liittyä myös sähköisesti Kuuloliiton sivuilla.

Porin kuuloyhdistyksen jäsenmaksut vuonna 2024

Varsinainen jäsen

josta yhdistyksen osuus on 7.00€

Perhe ja nuorisojäsen

josta yhdistyksen osuus on 3.00€

Jäsenmaksu maksetaan Kuuloliitosta tulevalla laskulla.